OSNOVNA ŠKOLA „MB“ SIGURNO OKRUŽENJE ZA SVAKOG UČENIKA
MESTO GDE SVAKO DETE RAZVIJA SVOJE PUNI POTENCIJAL
Poštovani roditelji, svi mi nosimo uspomene na svoje školske dane – vreme učenja, odrastanja i iskustava koja su nas oblikovala u osobe kakve smo danas. Upravo zato, period proveden u Osnovnoj školi „MB” ima presudnu ulogu u izgradnji znanja, formiranju karaktera i stava prema svetu koji nas okružuje.
Naša misija je da učenici, pored kvalitetnog obrazovanja, razviju osobine i vrednosti koje ih čine odgovornim i empatičnim pojedincima. Negujemo svest o očuvanju prirode, uvažavanju različitosti i spremnosti da sa entuzijazmom pronalaze rešenja za izazove koji su pred njima.
U središtu našeg rada je vaše dete. Zdrav kolektiv i podsticajna školska atmosfera omogućavaju mu da izrazi sve svoje potencijale i da postane deo zajednice koja podržava razvoj, saradnju i kreativnost.
U Osnovnoj školi „MB” učenici:
- grade trajna prijateljstva
- uče da poštuju i cene različitosti
- razvijaju društvenu i ekološku svest
Na taj način stvaramo sigurnu i brižno negovanu sredinu u kojoj se deca osećaju prihvaćeno, podržano i motivisano.
BRIGA O DRUGIMA
Naši učenici imaju najbolje uslove za učenje, ali nikada nisu izolovani od šire zajednice. Učimo ih da razmišljaju kritički, da razvijaju inicijativu i stvaralaštvo. Posebnu pažnju posvećujemo podizanju svesti o zdravim životnim stilovima, društvenoj odgovornosti, kulturnoj baštini i zaštiti životne sredine.
Kroz nastavu i vannastavne aktivnosti, deca se upoznaju sa savremenim društvenim i globalnim izazovima. Ohrabrujemo ih da zauzmu kreativan stav i sami predlažu rešenja. Tako se oblikuje mlada ličnost – obrazovana, odvažna i spremna da odgovorno doprinosi društvu i svetu u kojem živi.
RADIONICE KULTURE PONAŠANJA
Učenici Osnovne škole „MB” razvijaju svest o značaju pravilnog ponašanja kroz tematske radionice i predavanja. Na njima učestvuju nastavnici, psiholozi, ugledni stručnjaci i gosti iz zajednice.
Kroz mentorski rad, deca sprovode projekte usmerene na rešavanje konkretnih društvenih problema. Na taj način uče da znanje stečeno u školi nije samo teorija, već alat za delovanje u realnom životu. Time razvijaju osećaj odgovornosti, brige za druge i spremnost da aktivno učestvuju u izgradnji boljeg društva.