Osnovna škola "MB"

Univerzitet “MB”

PERSONALIZACIJA PROGRAMA

Pristup koji se neguje u Osnovnoj školi ,,MB“  je zaista nešto posebno u odnosu na druge škole, primećuje se još tokom prvog razgovora sa detetom i njegovim roditeljima. Već u tom trenutku čini se prvi korak ka stvaranju personalizovanog programa koji se razlikuje od deteta do deteta.

Dva su osnovna cilja koja proističu iz ove zamisli:

  • Bolje razumevanje interesovanja, talenata i sposobnosti svakog deteta;
  • Prikupljanje svih neophodnih informacija zarad formiranja optimalnih odeljenja.
RAZUMEVANJE POTREBA SVAKOG DETETA

Uobičajeni način obrazovanja podrazumeva da učitelji i nastavnici koriste istovetan stil predavanja bez obzira na različite potrebe dece. Takav pristup veoma često ne pogoduje ni najboljim ni onim manje uspešnim đacima, jer ne odgovara njihovim specifičnim potrebama. Posledice ovakvog sistema su očigledne, jer deca brzo gube motivaciju za učenje i stvaraju sebi sliku škole kao neprijatne obaveze.

U Osnovnoj školi ,,MB“  se nudi duboko personalizovano iskustvo za svako dete. U školi se stvari sagledavaju iz ugla učenika, prepoznaju se njihove potrebe, uočavaju se njihova interesovanja i u stalnoj komunikaciji sa njima i njihovim roditeljima stvara se okruženje koje najviše pogoduje svakom detetu.

FORMIRANJE ODELJENJA

Proces formiranja odeljenja predstavlja jedan od najsloženijih izazova u prosveti. Ovom pitanju u Osnovnoj školi ,,MB“  se poklanja puna pažnja. Nakon razgovora sa svom decom i na osnovu svih relevantnih informacija, pristupa se selekciji sa ciljem da sva odeljenja koja budu formirana funkcionišu optimalno. Cilj je stvoriti idealnu društvenu sredinu za svakog učenika, u kojoj će deca postići najbolje rezultate, ali i steći prijatelje i biti srećna.

Takođe, jedan od važnih aspekata kojima se prilikom formiranja odeljenja poklanja puna pažnja jeste potreba da osnovci proširuju vidike jedni drugima i međusobno se motivišu i sarađuju.

OD MIKROPLANA DO POTPUNOG RAZUMEVANJA

Nastavni program će biti brižljivo personalizovan prema potrebama i afinitetima vašeg deteta.

Radi što efektnijeg učenja, učitelj kreira poseban mikroplan, koji odgovara vašem deteru  i pomaže mu da lakše ostvari ciljeve zacrtane opštim planom i programom.

Plan ličnog usavršavanja podrazumeva:

  • INDIVUDUALNO UČENJE
  • KREATIVNE ZADATKE
  • NAGRADE ZA USPEH

Na ovaj način ućenik kroz igru obavlja svoje svakodnevne aktivnosti, kreativno rešava postavljene zadatke i dobija osećaj ispunjenja i podrške u vidu nagrade nakon svakog pređenog stepenika.

Konačan rezultat je:

 POTPUNO RAZUMEVANJE I USVAJANJE GRADIVA PROPISANOG PLANOM I PROGRAMOM

Zahvaljujući personalizovanom planu za svakog učenika, učitelj ima potpun uvid u napredak vašeg deteta i pruža mu individualne savete koji mu pomažu da ostvari svoj puni potencijal.

Upotrebom savremene tehnologije i vi kao roditelj bićete upoznati sa progresom svog školarca:

Pored konstantnog pristupa elektronskom dnevniku, dobijaćete tromesečne pisane izveštaje i tako uvek biti u toku sa ciljevima koje je vaše dete zacrtalo i rezultatima koje postiže.

USKLAĐENOST SA OPŠTIM PLANOM I PROGRAMOM

Nastava i procena dostignuća učenika usklađeni su sa standardima postignuća. Za svaki razred priprema se lista postignuća za konkretnu školsku godinu sa kojom se upoznaju roditelji i učenici.

Međutim, iako je plan i program propisan za sve, način njegovog usvajanja je individualan i poseban za svakog učenika.

STALNA PODRŠKA UČITELJA

Ono što u Osnovnoj školi ,,MB“  izdvaja od drugih jeste rad u odeljenjima optimalnog obima – od 15 do 25 učenika. Učitelji su u stanju da se posvete svakom učeniku posebno, što rezultira personalizovanim učenjem koje je u centru obrazovnog pristupa u Osnovnoj školi ,,MB“ .

Na osnovu poznavanja svakog učenika i modernih obrazovnih pristupa, naši učitelji personalizuju obrazovni proces tako što kreiraju dinamične grupe i svakom učeniku daju specifične zadatke.

Posebna pažnja posvećuje se učenicima koji brže usvajaju gradivo, kao i onima čiji proces učenja teče nešto sporije.

Svakome od njih pristupa se na jedinstven način, čime im se omogućava da ostvare najviše od svojih potencijala.

Zahvaljujući personalizovanom pristupu koji je osmišljen tako da nadomešćuje, inače skupe, privatne časove – vi ćete štedeti svoj novac dok će deca slobodno vreme provoditi u bavljenju sportom i drugim slobodnim aktivnostima i druženju sa prijateljima.

PERSONALIZOVANA NASTAVA KROZ FINSKI MODEL OBRAZOVANJA

Savremena je jedina škola u regionu koja kroz partnerstvo sa finskom školom New Nordic School. U osnovi inovativnog pristupa nastavi nalazi se finski kurikulum osnažen najboljim svetskim nastavnim praksama kako bi učenicima pružio personalizovana, interdisciplinarna znanja primenjiva u svim krajevima sveta.

Personalizacija učenja praktično znači da je učenje skrojeno prema meri svakog učenika, omogućava razvoj u skladu sa sopstvenim ritmom. Pri tome se učeničke želje, potrebe i afiniteti stavljaju se u centar onoga što oni uče i stvaraju u školi.

Scroll to Top