Osnovna škola "MB"

SVEOBUHVATNI PRISTUP RAZVOJU UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI „MB“
PREDNOSTI INTEGRISANOG RAZVOJA ŠKOLE

U Osnovnoj školi „MB“ svaki segment rada se sistematski preispituje i unapređuje – od poslovnih procesa i stručnog razvoja nastavnog kadra, preko nastavne literature i materijalno-tehničke baze, do obrazovnog iskustva učenika, prijema novih polaznika, školskog kalendara i administrativnih procedura.

Proces samovrednovanja rukovodećeg kadra obezbeđuje stalnu kontrolu kvaliteta i kreiranje predloga za neophodne promene i inovacije. Na taj način, škola kontinuirano jača svoju organizacionu i obrazovnu strukturu.

NOVI STANDARDI PROCENJIVANJA ZNANJA

U Osnovnoj školi „MB“ procena znanja nije cilj sama po sebi, već sredstvo za unapređenje obrazovnog procesa. Testiranja se optimizuju tako da budu brza, nenametljiva i što preciznija, obezbeđujući relevantne informacije nastavnicima, učenicima i roditeljima.

Na osnovu tih podataka moguće je odmah uočiti šta funkcioniše, a šta treba unaprediti. Kada se pravilno koriste, procene postaju snažan alat koji osnažuje sve aktere – nastavnika, učenika, roditelja i samu školu – pružajući temelje za stalni napredak tokom čitave godine.

PRIMENA NOVIH TEHNOLOGIJA I PODRŠKA NASTAVI

Jedan od najvećih izazova savremenog nastavnika jeste izrada pojedinačnih planova časa koji prate specifičnosti svake grupe učenika. Ovaj proces je složen i vremenski zahtevan, ali je ključan za kvalitetno obrazovanje.

Zbog toga Osnovna škola „MB“ obezbeđuje tehnološke platforme koje nastavnicima olakšavaju rad: deljenje i primenu najboljih praksi kroz mreže kolega, unapređenu komunikaciju sa roditeljima i administracijom, kao i efikasnije kreiranje personalizovanih nastavnih planova i programa. Cilj je kreiranje funkcionalnog sistema koji smanjuje administrativno opterećenje i oslobađa vreme za ono što je najvažnije – direktan rad sa učenicima.

Scroll to Top