Osnovna škola "MB"

TEST ZA RODITELJE – OSNOVNA ŠKOLA „MB”

Uradite test i otkrijte da li je Osnovna škola „MB” pravo okruženje za Vaše dete.
Na osnovu Vaših odgovora, naš stručni tim dostaviće Vam detaljnu procenu u roku od najviše 48 sati.

  1. Kada svom detetu objašnjavate nešto novo, ono najčešće:
  • požuri da samo proba, i pre nego što završite objašnjenje
  • želi da prvo vidi primer koji vi pokazujete
  • izgleda nezainteresovano, ali u potpunosti prati vaše uputstvo
  1. U društvu sa vršnjacima, vaše dete:
  • voli da se igra i razgovara sa svima
  • posmatra druge pa odlučuje da li će se uključiti
  • obično je najpričljivije u grupi
  1. Kada učite dete sabiranju, ali mu to ne ide lako, ono:
  • traži da ponovite zadatak ili dodatno objasnite
  • mora da vidi konkretan primer sa predmetima (npr. 2 + 2 jabuke)
  • koristi rekvizite (kocke, blokove) kako bi rešilo problem
  1. Da može da bira samo jednu vannastavnu aktivnost, dete bi se odlučilo za:
  • likovnu umetnost
  • muziku
  • sport
  • računarstvo
  1. Koji tip odnosa učitelj–učenik najviše odgovara Vašem detetu?
  • nastavnik prenosi znanje i oblikuje ponašanje učenika
  • nastavnik podstiče radoznalost i posmatra proces učenja
  • nastavnik je mentor i vodič koji razvija kritičko mišljenje
  1. Idealno školsko okruženje za Vaše dete je:
  • visoko strukturisano – potrebna mu je stalna podrška i nadzor
  • umereno strukturisano – dobro radi samostalno unutar jasnih okvira
  • slobodnije – najbolje napreduje kada nema čvrsta ograničenja
  1. Koliko su Vam važni međuljudski odnosi u obrazovanju?
  • smatram da su kritičko mišljenje i druge sposobnosti važnije
  • dete će te veštine razviti samo ako bude želelo
  • to dete uči u porodici, ne u školi
  • rad sa ljudima je ključna veština i škola treba da je razvija
  1. Da li smatrate da je današnjoj deci potrebno drugačije obrazovanje da bi bila spremna za budućnost?
  • ne
  • ne, osnovna uloga škole je da pruži znanje, ostalo će doći s vremenom
  • da, učenici bi trebalo da imaju više slobode da istražuju svoja interesovanja
  • da, svet traži prilagodljive ljude sa timskim i kritičkim veštinama, a škola to mora razvijati
  1. Koju vannastavnu aktivnost vidite kao najvažniju za svoje dete?
  • sekcije i radionice
  • kulturne manifestacije
  • ekskurzije u zemlji i inostranstvu
  • ekološke i društveno korisne akcije
  • takmičenja
  • sportske aktivnosti
  1. Dodatne usluge koje bi škola trebalo da ponudi:
  • organizovan prevoz od škole do kuće
  • produženi boravak
  • školski ručak i ishranu
  1. Na koji način želite da budete obaveštavani o napretku svog deteta?
  • na roditeljskim sastancima i danima otvorenih vrata
  • preko elektronskog dnevnika
  • putem periodičnih izveštaja na mejl
  1. Najvažniji faktor dobrog obrazovanja za Vaše dete je:
  • savremena opremljenost škole
  • kvalitet nastave
  • stručnost i posvećenost nastavnika
  • akademski standardi i zahtevi
  1. Savremeno obrazovanje bi trebalo da uključuje više časova iz:
  • programiranja i IT oblasti
  • STEM predmeta (nauka, tehnologija, inženjerstvo, matematika)
  • društvenih nauka i umetnosti
  1. Pored kvaliteta, obrazovanje Vašeg deteta treba da bude:
  • zasnovano na nacionalnom planu i programu
  • međunarodno, kako bi dete imalo mogućnost daljeg školovanja u inostranstvu
  • kombinacija nacionalnog i međunarodnog – najbolje iz oba sveta
Scroll to Top