Osnovna škola "MB"

TEST ZA RODITELJE UČENIKA IZ OSNOVNE ŠKOLE ,,MB”

 

Uradite test i proverite da li je Osnovna škola ,,MB” pravo mesto za Vaše dete.

Na osnovu Vaših odgovora dobićete našu stručnu procenu u roku od najviše 48 sati.

 

  1. Kada učite svoje dete nečemu novom, ono:
  • želi da što pre počne samo to da radi, čak i dok mu objašnjavate
  • želi da vidi kako vi to prvi radite
  • deluje nezainteresovano, ali prati vaše instrukcije u potpunosti

 

  1. U grupi sa drugom decom, vaše dete:
  • uživa u zajedničkoj igri i komunicira sa svima
  • posmatra šta druga deca rade, pa potom odlučuje hoće li im se pridružiti
  • je najpričljivije dete

 

  1. Učite svoje dete kako da sabira, međutim ide mu teško. Ono:
  • traži od vas da ponovite pitanje ili objasnite da bi znalo šta tačno treba da radi
  • mora da vidi dva objekta kome dodajete još dva kako bi shvatilo šta treba da uradi
  • želi da koristi ruke kako bi rešilo problem, uzima kocke ili blokove kako bi shvatilo šta treba da radi

 

  1. Kada bi vaše dete moralo da se odluči samo za jednu vannastavnu aktivnost, ono bi izabralo:
  • umetnost
  • muziku
  • sport
  • kompjutere

 

  1. Koji odnos učitelj–učenik bi bio najbolji za vaše dete?
  • Nastavnik/učitelj prenosi znanje i vaspitava učenika.
  • Nastavnik/učitelj kreira okruženje koje budi radoznalost kod učenika, a potom posmatra kako on uči.
  • Nastavnik/učitelj je mentor i vodič koji stvara sistem u kome učenik usvaja znanja i razvija kritičko mišljenje.

 

  1. U kakvom školskom okruženju vidite svoje dete?
  • U visoko strukturisanom okruženju – mom detetu je potreban stalni nadzor.
  • U srednje strukturisanom okruženju – moje dete dobro radi samostalno unutar postavljenog sistema ili ciljeva.
  • U nisko strukturisanom okruženju – moje dete je veoma samostalno i najbolje uči kada nema nikakvih ograničenja.

 

  1. Koliko su vam važni međuljudski odnosi u obrazovanju?
  • Smatram da su druge veštine kao što je kritičko razmišljanje mnogo važnije.
  • Nisu svakome potrebne te veštine, moje dete će ih razviti ako to bude želelo.
  • Važne su, ali ih moje dete uči u porodici, a ne u školi.
  • Rad sa ljudima je posebna veština i škola bi trebalo da omogući deci da nauče tu veštinu kako bi stekla kompletno obrazovanje.

 

  1. Da li mislite da današnja deca treba da imaju drugačije obrazovanje kako bi postala produktivni građani budućnosti?
  • Ne, cilj školovanja je da deci pruži znanje, a sve ostalo će naučiti vremenom.
  • Da, učenici bi trebalo da imaju više slobode da se posvete i drugim interesovanjima, jer većinu onoga što uče u školi ionako nikad neće koristiti.
  • Da, današnji svet traži sposobne, prilagodljive ljude sa razvijenim kritičkim mišljenjem i spremne da rade u timu. Školovanje treba da razvije te veštine.

 

  1. Koja vannastavna aktivnost je najvažnija za vaše dete?
  • Sekcije i radionice.
  • Posete kulturnim manifestacijama.
  • Ekskurzije u zemlji i inostranstvu.
  • Ekološke i društvene akcije.
  • Učešće na takmičenjima.
  • Sportske i druge aktivnosti van redovnih časova.

 

  1. Koje dodatne usluge smatrate da bi škola trebalo da nudi?
  • Organizovan prevoz od škole do kuće.
  • Dnevni boravak.
  • Ručak i druge vrste ishrane u školi.

 

  1. Na koji način biste voleli da se obaveštavate o dečjem napretku?
  • Isključivo na roditeljskim sastancima i otvorenim vratima.
  • Uvidom u elektronski dnevnik.
  • Primanjem periodičnih izveštaja putem mejla.

 

  1. Dobro obrazovanje vašeg deteta zavisi od:
  • opremljenosti škole
  • kvaliteta nastave
  • stručnosti i posvećenosti profesora
  • akademskih zahteva

 

  1. Današnje obrazovanje treba da sadrži što više časova i sekcija iz:
  • programiranja i IT-ja
  • STEM oblasti (Science, Technology, Engineering, Mathematics)
  • društvenih predmeta i umetnosti

 

  1. Osim što treba da bude kvalitetno, obrazovanje koje moje dete usvoji treba da bude i:
  • utemeljeno na nacionalnom planu i programu
  • međunarodno kako bi moje dete odmah posle osnovne škole imalo mogućnost za školovanje u inostranstvu
  • kombinovano: i nacionalno i međunarodno kako bi moje dete dobilo najbolje od oba sveta
Scroll to Top