Osnovna škola "MB"

Univerzitet “MB”

NOVI MODEL OBRAZOVANJA
SAVREMEN NAČIN OBRAZOVANJA KOJI DECU SPREMA ZA IZAZOVE 21. VEKA

Cilj Osnovne škole ,,MB“ je stvaranje obrazovanja koje se konstantno prilagođava dinamičnom svetu oko nas.

Osnovna škola ,,MB“  je izgrađena na osnovu stavova roditelja i njihovih najviših kriterijuma u pogledu obrazovanja kad je reč o njihovoj deci. Centralno mesto roditeljskih želja je koncept personalizovanog obrazovanja koje će svako dete pohađati sa radošću i voljom da svakodnevno napreduje i prihvata nova znanja. Ovakav vid obrazovanja će im pružiti ne samo veštine i iskustvo kakvo im je neophodno za 21. vek već i razvoj njihovih stilova učenja i interesovanja kako bi bili samopouzdani – i kao učenici i kao osobe.

Personalizovani program podrazumeva da se pažljivo prate aktivnosti svakog učenika tokom svakog časa. U dosije se upisuju ocene i utisci za svaku aktivnost, što omogućava nastavnicima da bolje prate razvoj deteta i da blagovremeno pruže sve bitne povratne infromacije. Poznato je da je blagovremena povratna informacija ono što je potrebno učenicima da bi shvatili šta je sledeće što ih čeka; šta su uradili kako treba, a na čemu još treba da porade, te se ovakav odnos nastavnika i učenika u Osnovnoj školi ,,MB“  izrazito potencira.

RAD U TIMOVIMA – PREČICA DO ZNANJA

Tim je mala, tesno povezana grupa ljudi usmerena na postizanje jasno određenih ciljeva u kojoj su svi članovi tima odlučni da ih postignu zajedno.

Učitelj koristi raznovrsne postupke za motivisanje učenika uvažavajući njihove različitosti i prethodna postignuća. U Osnovnoj školi ,,MB“ samostalnost je izuzetno bitna u učenju, dok rad u grupama razvija i veštinu kooperacije kod dece i daje im sigurnost i znanje koje mogu da primenjuju kasnije, učeći samostalno.

Takođe, učenici najbrže usvajaju znanje kada nauče da posmatraju stvari iz tuđe perspektive, tako da će u Osnovnoj školi ,,MB“ imati mogućnost da kroz rad i zabavu sa učiteljem, nastavnikom i školskim drugarima u grupnom radu nauče nove metode rešavanja problema, te razviju kritičko mišljenje i kreativnost. Na takav način, oni će imati bolji uvid u sopstvene mogućnosti i jasniji doživljaj učenja – da li im je gradivo trenutno prelako ili preteško, da li im je potrebna pomoć – i ako jeste, kako da je dobiju.

OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST

Osnovna škola ,, MB“ prepoznaje značaj promene modela obrazovanja u napredniji, jer od toga zavisi ne samo budućnost naše zemlje već i budućnost na globalnom nivou. Zato smo sebi postavili pitanje šta je to što mi danas možemo da uradimo; kakva bi mogla biti drugačija vrsta školstva koju možemo da ponudimo deci. Takvo razmišljanje nas je dovelo do zaključka da želimo potpuno drugačiji koncept obrazovnog sistema, koji se savršeno uklapa sa mogućnostima i talentima svakog deteta i čini dete srećnim.

Scroll to Top