Osnovna škola "MB"

Univerzitet “MB”

INTERAKTIVNI STO ZA UČENIKE OSNOVNE ŠKOLE “MB
ZA KREATIVNO UČENJE NAŠIH UČENIKA U GRUPI

Ovaj interaktivni uređaj reaguje na dodir (prstom ili elektronskom olovkom) i može ga koristiti više učenika istovremeno, a jedna od njegovih najvažnijih namena jeste učenje kroz igru.

Dodirom prsta ili olovke najmlađi vežbaju brojeve, slažu puzle, upoznaju se sa svetom oko sebe, dok stariji učestvuju u različitim timskim kreativnim aktivnostima, kvizovima, takmičenjima ili rade na zajedničkim projektima.

interaktivni-sto1
UPOTREBA INTERAKTIVNOG STOLA NA ČASOVIMA
ZA NAJMLAĐE UČENIKE OSNOVNE ŠKOLE “MB”

Da biste bolje razumeli kako upotreba interaktivnog stola doprinosi razvoju najmlađih, pogledajte kako izgleda jedan prosečan čas sa ovim rekvizitom.

U skladu sa kreativnim pristupom nastavi i negovanjem timskog duha u Osnovnoj školi “MB” , učenici se dele u nekoliko manjih grupa. Jedan deo njih učestvuje u aktivnosti gde je glavni zadatak prepoznavanje boja i figura: virtuelni objekti razvrstavaju se prema veličini, boji i obliku. Druga grupa vežba reči: ređanje slova po azbučnom redu, dok treća pogađa slova crtanjem životinja čija imena počinju na zadato slovo. Četvrta grupa učenika uči matematiku tako što premerava virtuelne predmete uz pomoć npr. plavih kvadrata.

Grupe se menjaju posle kraćeg vremena i prelaze na druge zadatke. Na ovaj način svi učestvuju u različitim aktivnostima i razvijaju različite sposobnosti zajedno.

U Osnovnoj školi “MB”  učenici aktivno učestvuju u času i stiču nova znanja i sposobnost timskog rešavanja problema, pri čemu se dobro zabavljaju.

KORIŠĆENJE INTERAKTIVNOG STOLA NA ČASOVIMA
ZA SVE UČENIKE OSNOVNE ŠKOLE “MB”

Zahvaljujući mobilnosti i fleksibilnosti, u Osnovnoj školi “MB”  interaktivni sto moguće je prilagoditi nastavi za sve uzraste.

Pomoću različitih obrazovnih aplikacija i softvera posebno napisanog za decu tog uzrasta, stariji osnovci razvijaju informacionu pismenost i drugačiji način komuniciranja prilikom izrade školskih projekata i rešavanja zadataka.

interaktivni sto3

Osnovna prednost upotrebe interaktivnog stola ostvaruje u Osnovnoj školi “MB”  jeste jačanje sposobnosti učenika u rešavanju problema i kreativnoj primeni stečenog znanja na svakodnevne životne situacije.

NA DOBITKU I UČENICI I UČITELJI I NASTAVNICI OSNOVNE ŠKOLE “MB”

U Osnovnoj školi “MB”  interaktivna tabla i interaktivni sto dozvoljava učiteljima da prate kako se učenik formira i kojim tempom napreduje u nastavi.

Na osnovu toga procenjuje se kojom brzinom da se kreće kroz nove lekcije i na koji način da se personalizuje program.

U kombiniciji sa projektorom, računarom ili tabletom, interaktivni sto čini časove učenika kreativnim, inspirativnim i zabavnim.

Sve to zajedno pomaže da učenici zavole učenje već na početku osnovne škole i nesmetano razvije svoju prirodnu radoznalost.

Interaktivni-sto-4

PREDNOSTI KORIŠĆENJA INTERAKTIVNOG STOLA U OSNOVNOJ ŠKOLI “MB”

  • Efikasno i kreativno učenje u grupi
  • Jačanje timskog duha
  • Razvoj kritičkog mišljenja
  • Veća motivacija učenika
  • Sticanje sposobnosti rešavanja problema

Upis za generaciju 2024/25. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »
Scroll to Top